Digimon Virtual Pet

První pamětní Digimon. Už ho máte? Vyberte si barvu svého prvního  Digimona!

Digimon Virtual Pet je první řada V-Petů. Disponuje 14 Digimony do úrovně “dokonalý” a jednoduchými funkcemi. Podstatě se chová jako bojové Tamagotchi.  Na rozdíl od něj, váš Digimon může zemřít. K dispozici je pět evolučních úrovní. Cena V-Petu byla 2079 jenů. Dnes je jeho hodnota podstatě vyšší.

Po jeho zapnutí budete vyzváni k nastavení času. Což se ostatně nastavuje i u ostatních V-Petů. Po jeho zadání se vám ukáže vejce. Nyní zbývá jenom počkat až se vylíhne. Každé zařízení má tři tlačítka A, B, C. Tlačítko A prochází ikonky. B potvrzuje výběr a C ruší. Reset lze provést jedině pomocí péra nebo jiného vhodného předmětu, třeba párátka.

Zvuk se vypíná stisknutím současně  A + C. Ačkoliv tento V-Pet nedisponuje možností pauzy. Lze si pomocí nastavení hodin “SET” (A+C) vypomoct. Doporučujeme tuhle možnost aplikovat nejlépe na spícího Digimona. Nicméně bude to fungovat jenom, pokud hodiny bude v módu “SET”.

Digital Monster Ver. 126. června 1997
Digital Monster Ver. 2Prosinec 1997
Digital Monster Ver. 3Březen 1998
Digital Monster Ver. 4Květen 1998
Digital Monster Ver. 5Srpen 1998
Digital Monster Ver. 2026. června 2017

Existuje jakoby šestá verze, která je exkluzivní pro Austrálii a podstatě patří do série Digimon Pendulum Cycle.

Rovněž byla nově vydaná 20. verze ku příležitosti 20. výročí. Obsahuje všechny předchozí verze a má navíc “ultimátní” úroveň s tím, že je zde možnost Digimony kombinovat. Také lze bojovat rovnou dvěma Digimony na jednou. Celkově je tato verze odlišná.

K dispozici máte celkem osm ikonek, které představují následující:

vah

Parametry

Zde se ukazují údaje jako je věk, váha, která se ukazuje v gigabytech, ačkoliv příručka uvádí  gramy, hlad, síla, vítězství a Digimon body. Jeden Digimoní rok se rovná 24 hodinám.

Váhu lze zvyšovat nebo snižovat:

váha

Jídlo+ 1G
Protein+ 2G
Trénink– 2G
Bitva– 4G

 

Hlad

i 02

Hladový Digimon odmítá cokoliv dělat, dokud se nenají.  Hlad zaženete proteinovou kapslí nebo masem.

 

Síla

i 03

Představuje sílu Digimona, čím plnější ukazatel, tím je Digimon silnější. Sílu lze zvýšit proteinovou kapslí nebo tréninkem.

Vítězství

i 05

Určité % vítězství je důležité v rámci evolučních podmínek.

Digimon body (DP)

i 04

DP značí energii Digimona. Pokud máte málo bodů nelze trénovat ani bojovat.

 

maso

Jídlo

i 06

Na výběr máte ze dvou možností. Maso, které zažene hlad nebo proteinovou pilulku zvýšující sílu a DP. Dejte však pozor, příliš mnoho proteinů škodí.

trenink

Trénink

Trénink zvyšuje Digimonovu sílu. Počítá se jestli dokončíte nebo nedokončíte všech pět kol. Jestli vyhrajete, prohrajete či trénink v půlce přerušíte. Samotný trénink probíhá stylem, že se objeví stín vašeho Digimona, který vám bude protivníkem. Stisknete buď A nebo B. Následovně si držte palce. Je to hra o štěstí. Pokud se vám povede zásah tři z pět, váš Digimon trochu zhubne a zvýší se mu síla. Různé verze disponují různými druhy tréninku.

Verze 1: Použijte tlačítko A nebo B, abyste vybrali zda-li Digimon zaútočí menší nebo větší silou.
Verze 2: Energetický ukazatel se rychle zaplní. Stiskněte A nebo B, abyste mu zabránili v dalším růstu.
Verze 3: Stiskněte rychle tlačítko B.
Verze 4: Počítá se do 100%, až dosáhnete této hodnoty stikněte A nebo B.
Verze 5: To samé jako dvojka, ale pomalejší.

bitva

Bitva

Připojte se k jinému V-Petu, abyste navýšili vaše procenta vítězství. Čím vyšší, tím je pravděpodobnější, že dosáhnete na úroveň “dokonalý”. Digimoni na úrovni “dítě” nemůžou bojovat a ostatní potřebují k boji dostatek DP. Rovněž nevyspalí nebo zranění Digimoni vám nebudou bojovat. Boj vesměs probíhá tak, že si dva Digimoni třikrát na sebe navzájem zaútočí. Pak zaútočí jeden z nich dvojitým útokem. Ten, který zaútočil ve třetím kole dvojitým, vyhrál i kdyby neustál protivníkovo útok. Během bitvy se může váš Digimon zranit. Pokud budete během dne příliš bojovat, můžete si svého Digimona “zabít”.  Tento V-Pet neobsahuje mapu, takže lze bojovat jenom tím, že se připojíte k jinému.

WC

Kromě toho, že váš Digimon jí, také i kadí. A tak musíte zhruba každé dvě hodiny, příručka uvádí tři, po něm uklidit. Pokud mu 8x neuklidíte, bude to mít nepříznivý vliv na jeho zdraví.

Světlo

Unavený chtíce spát Digimon po vás bude požadovat prostřednictvím tzv. “Volání” zhasnout světlo. Měli byste to udělal do 20 minut nebo než přestane volat. Jinak se to považuje za chybu udělanou při péči. Zhasnuté a rozsvícené světlo má vliv na vývoj. Většinou se Digimon vyvine právě po osmihodinovém spánku. Zároveň se mu doplní DP.

naplast

Obvaz

Váš Digimon občas potřebuje lékařskou pomoc. Někdy však může léčbu odmítnout. Zkoušejte to, dokud se nenechá ošetřit. Pokud váš Digimon bude příliš často nemocen či zraněn v bitvě a neléčen, může zemřít. Zranění Digimon má u sebe ikonku lebky. Rovněž příliš mnoho proteinů škodí.

volání

Volání

Pokud svítí tato ikonka, máte dvacet minut na to zareagovat. Obvykle váš Digimon volá, že chce zhasnout světlo nebo je moc hladovej. Může se však dožadovat tréninku.

 

i 21

Smrt

Digimon může zemřít z těchto důvodů:

  • Stáří
  • Hlad
  • Slabost
  • Zranění

Komentáře jsou uzavřeny.