Digivice

Japonské Digivice
USA/EU/Asia Digivice

51VPXpX V0L SY300 QL70

Digivice je první ze série hracích tzv.  krokoměrů. Digimona zde netrénujete; namísto toho máte kontrolu nad určitým Digimonem z první řady. Jak postupujete po celém území, tím víc se z vás stávají přátelé. Po určitém množství bitev se váš Digimon vyvine do své silnější formy. Nicméně na rozdíl od V-Petu Digimon neumírá.  Aby jste mohli po mapě postupovat potřebujete tzv. kroky. Vzhledem k tomu, že zařízení je krokoměr, stačí si ho připnout třeba za opasek a chodit s ním. Počítadlo uvnitř hračky vám je bude počítat dokud se nevynuluje. Na konci mapy bude potřeba pro další postup porazit bosse. Cena Digivice byla 2 980 jenů a ver. 15 9990  a 8640 jenů. Dnes je jeho hodnota podstatě vyšší. Velmi podobnou hračkou je Dragon Quest. Podobné zařízení měl i Pokémon. V té době vycházelo mnoho zařízení založených na podobném konceptu. Digivice rovněž disponuje možností vzájemných bitev a je kompabitilní s V-Petem a Pendulumem. Nicméně je zapotřebí, aby obě zařízení měly stejný počet konektorů.

Každé zařízení má tři tlačítka A, B, C. Vpravo nahoře se nachází tlačítko A a vpravo dole B. Krokoměr funguje pouze od 8:00 do 21:00. Během spánku vašeho Digimona je tato funkce vypnuta. Přenastavením hodin bude krokoměr zase fungovat. Rovněž nefunguje, pokud je Digimon zraněn. Stisknutím tlačítka B se vám zobrazí zbývající kroky potřebné k vyčistění oblasti a po opětovném stisknutí celkovou životnost. 100 kroků = 1 DP. Zvuk se vypíná stisknutím současně A + B.

Jednotlivé verze jsou si celkem podobné. Existují mezi nimi menší rozdíly.  Nicméně ve verzi 15 máte možnost získat Omegamona, Huckmona, Zubamon nebo Meicoomon (Wargreymon a Metalgarurumon barvy).

Digivice Ver. 1červenec 1999
Digivice Ver. 2Listopad 1999
Digivice Ver. 151. srpna 2014

Na začátku si vyberte jednoho se sedmi Digimonů: Agumon, Gabumon, Gomamon, Palmon, Tentomon, Patamon a Piyomon. Nastavte čas. Váš Digimon začíná na úrovni “dítě II”. Mapa se skládá ze sedmi oblastí. Vyhýbání některým oblastem se nedoporučuje. Váš Digimon to nemá rád. Zraněného partnera je třeba vyléčit pomocí lékarničky.

Do svého týmu po čase prostřednictvím funkce tzv. Help Wave budete moc přidat dalších šest. Když narazíte na nepřátelského Digimona máte následující možnosti:

  1. Použijte aktuálního Digimona: Jakmile zvolíte tuto možnost, dojde k bitvě. Bitva končí po třech útocích nebo když zásahové body klesnou na nulu.
  2. Digizměna: Tato možnost je dostupná až po vyvinutí jednoho nebo více Digimonů. Umožní vám vyvinout zvoleného Digimona. Digizměnu lze provést pouze jednou za kolo. Spotřebovává DP.
  3. Výměna Digimona: Lze provést jen pokud máte na své straně dalšího Digimona. Po výběru se ihned dojde k boji. Ve verzi 2 udělejte 130 000 kroků a vyčistěte všechny oblasti. Budete si moc vybrat Bosse a jiné.
  4. Rychlý boj: Pokud vyberete tuto možnost, dojde k boji bez jakékoliv animace a hned budete znát výsledek. Klasika.

Help Wave je event objevující se každých 3000 kroků. Umístěte Digivice do blízkosti jakéhokoli bezdrátového zařízení, třeba mobilu. Ať už Digimona zachráníte nebo ne, vždy dojde k bitvě. Můžete získat někoho, koho jste viděli v oblasti nebo jedinečného Digimona jako třeba V-dramon(a) nebo Huckmon ver. 15.

Ikonky v japonské verzi jsou následující:

vah

Parametry

Zde se ukazují údaje jako: HP,  vítězství, DP a útok. Aby se váš Digimon vyvinul potřebuje 10 vítězství  na úrovni “dospívající” a 15 z “dospělé” na “dokonalou”.  Pokud vlastníte i Digimon Analyzer můžete vyvinout na úroveň “dokonalý” bez potřeby vítězství ve verzi 1 a na “dospělou” ve verzi 2. Evoluční linky jsou stejné jako v seriálu Digimon Adventure. Pro verzi 15 platí, že potřebujete  dalších 15 vítězství pro úroveň “ultimátní” a ještě dalších 15 pro odemčení Omegamona. Váš Agumon a Gabumon by měli mít společně na svém kontě 110 vítězství. Dále zde máte evoluční linku Meicoomon a Huckmona.

Digizměna:

Úroveň “dospělý” – 3 DP
Warp digizměna na úroveň “ultimátní” – 7 DP

mapa

Mapa

Každá mapa se skládá ze sedmi bodů označující sedm oblastí. Vyberte oblast a udělejte několik kroků nebo se zařízením zatřeste.

  • Oblast 01: Gizamon, Gazimon a Kunemon
  • Boss: Kuwagamon
  • Oblast 02: Gizamon, Gazimon a Scumon
  • Boss: Devimon
  • Oblast 03: Bakemon, Shellmon a Scumon
  • Boss: Etemon
  • Oblast: 04: Bakemon, Shellmon a Gekomon
  • Boss: MetalTyranomon
  • Oblast 05: Gekomon, Shellmon a Airdramon
  • Boss: MetalSeadramon
  • Oblast 06: Gekomon, Orgemon a Airdramon
  • Boss: Megadramon
  • Oblast 07: DarkTyranomon, Orgemon a Airdramon
  • Boss: Mugendramon
  • Oblast 01: PicoDevimon, Gazimon a Numemon
  • Boss: Devimon
  • Oblast 02: PicoDevimon, Monochromon a Numemon
  • Boss: Etemon
  • Oblast 03: Cockatrimon, Monochromom a Dokugumon
  • Boss: Wizarmon
  • Oblast 04: Cockatrimon, Devidramon a Dokugumon
  • Boss: Tailmon
  • Oblast 05: Mammon, Devidramon a Dokugumon
  • Boss: Vamdemon
  • Oblast 06: Mammon, Devidramon a SkullMeramon
  • Boss: VenomVamdemon
  • Oblast 07: Mammon, SkullMeramon a MetalSeadramon
  • Boss: Piemon

Mapa 1:

  • Oblast 01: Gizamon, Shellmom a Kunemon
  • Boss: Kuwagamon
  • Oblast 02: Gizamon, Gazimon a Orgemon
  • Boss: Devimon
  • Oblast 03: Bakemon, Tyranomon a Cockatrimon
  • Boss: Etemon

Mapa 2:

  • Oblast: 01: Gekomon, Orgemon a SkullMeramon
  • Boss: Mammon
  • Oblast 02: Tyranomon, Cockatrimon a SkullMeramon
  • Boss: Vamdemon/VenomVamdemon

Mapa 3:

  • Oblast 01: Shellmon, Hangyomon a Anomalocarimon
  • Boss:  Metalseadramon
  • Oblast 02: Kiwimon, Tankmon a Gerbemon
  • Boss: Pinochimon
  • Oblast 03: Megadramon, Mugendramon a Tankmon
  • Boss: Mugendramon
  • Oblast 04: LadyDevimon, WaruMonzaemon, Evilmon
  • Boss: Piemon
  • Oblast 05: MetalSeadramon, Vamdemon, Mugendramon
  • Boss:  Apoclymon

Konečná mapa:

  • Oblast internetu: Keramon a Infermon
  • Boss: Diablomon

digivice3

Připojení

Stejně jako V-Pet i Digivice disponuje možností vzájemných bitev. Je silnější můj Greymon nebo tvůj Garurumon? To hned zjistíme! Pokud projete, tak kromě zranění, budete posláni o 500 kroků nazpět.

Při boji, jakmile skončí odpočítávání rychle (asi 15x )stiskněte tlačítko A. Po bitvě můžete dostat následující položky:

Protein – Zdvojnásobí HP pro následující bitvu. Ve verzi 15 má přidávat navíc 1 HP
Maso – Přidává + 2 DP
Power Up – Zdvojnásobí všechny statistiky pro následující bitvu. Ve verzi 15 vám dá jeden zásah navíc.

Následující platí pro verzi 15…

Po porážce poslední části hry se změní několik funkcí:

  1. Počítadlo kroků zbývajících k vyčistění oblasti se změní na C.
  2. Huckmon je k dispozici. Objevuje se náhodně.
  3. Stisknutí tlačítka B vám nyní ukáže zbývající partnery, které jste nezískali zapomocí Help Wave.
  4.  Resetování hodin vás automaticky vrátí zpět na konečnou mapu a oblast poté, co jste nastavili čas, bez ohledu na to, kde jste předtím byli.

 

digivice2

Lékarnička

Léčí vašeho zraněného Digimona.

USA/EU/Asia Digivice

416 320

USA verze se mírně liší obrazovkou. Rovněz nejsou k dispozici ikonky, namísto toho máte slovní pojmenování.  Zatímco v japonské verze jste mohli nějakou oblast přeskočit, tak zde to nelze.  Dále navíc obsahuje výherní automat, buď získáte dva Digimony nebo se projděte nazpět. Jako další karetní hru, kde máte za úkol označit karty přítel nebo nepřítel. Výhra jsou kroky navíc a prohra vám je ubere. Verze 2 a 2.5 obsahují i “ultimátní” úroveň partneského Digimona.

Komentáře jsou uzavřeny.